Zootropolis – Állati nagy balhé
Ez az akcióvígjáték az állatok lakta Zootropolisban játszódik, ahol Judy Hopps közrendőr esélyt kap, hogy megoldjon egy ügyet, de ehhez együtt kell dolgoznia Nick Wilde-dal.