Zenimáció
Kapcsolódj ki, lazíts és frissítsd fel érzékeidet a Disney Animation Zenimation hangzásvilágával. Legyen szó Raya és Sisu esőről az esőben, a kis Moanáról, akit az óceán hívogat, vagy a Szörnyeteg emberré változásáról, ezek az ikonikus jelenetek olyan hangzásvilág-élménnyé válnak, amilyen nincs még egy.
A Zenimation, a sorozat, amely a Walt Disney Animation Studios időtlen filmjeiből vett jelenetekkel teremti meg a tudatos jelenlét hangzásvilág élményét, új évaddal tér vissza. Élvezd a több mint nyolc évtized óta futó elismert film pillanatait – köztük jeleneteket a Disney első filmjéből, a Hófehérke és a hét törpéből egészen a Raya és az utolsó sárkány eddig soha nem látott pillanataiig. Kapcsolódj ki, pihenj és frissítsd fel érzékeidet a Disney Animation Zenimation hangzásvilágával, amely tisztelgés a Disney Animation filmhagyatékát létrehozó vizuál- és hangművészek előtt. Készítette és szerkesztette David Bess. Kivitelező producere Amy Astley. A Walt Disney Animation Studios-tól.
Lépj be az esőbe Szimbával, Bambival és a Raya és az utolsó sárkány eddig nem látott felvételeivel!
Tapasztald meg a mindennapok kényelmét, reggeltől estig Tiana, Anna és Dumbó társaságában!
Moanától, Baymaxtől, Aladdintól és Vanellope-tól megtanulhatjuk, milyen varázslatos a kedvesség.
Élvezd ki a havas napok békéjét és csendjét Bambival, Toppanccsal, Tigrissel és Nyúllal!