A Lego kaland 2
Lego-város lakóinak újra meg kell védeniük a szeretett lakóhelyüket. Emmet, Lucy és barátaik megküzdenek a világűrből érkezett Duplo-betolakodókkal, és távoli galaxisokba kerülnek, ahol próbatétel elé kerül bátorságuk, kreativitásuk és építőkészségük.