Már megint Te?!
Íme egy történet a szerencsétlenül, ámde annál röhejesebben összefonódott végzetekről. Marni sikeres ügyvezető, aki a gimis múltját legszívesebben elfelejtené. Ám az emlékek csőstül törnek rá, amikor a bátyja esküvőjére tart, és megtudja, hogy a bátyó Marni gimis ősellenségét, Joannát készül elvenni. Hasonlóan humoros helyzet alakul ki Marni anyukája és Joanna nénikéje között, miközben ők is felidézik közös, vad múltjukat.
Íme egy történet a szerencsétlenül, ámde annál röhejesebben összefonódott végzetekről, csupa sztárral és vérbeli nevettetőkkel a főbb szerepekben, mint Kristen Bell, Jamie Lee Curtis, Sigourney Weaver és a mindig polgárpukkasztó Betty White. Marninak, aki most sikeres ügyvezető, a gimi igazi horrorfilm volt… és most a bátyja esküvője a folytatás, hiszen a gimis ősellensége, Joanna tér vissza kísérteni őt a bátyó menyasszonyaként. A jó kislány és a gonosz kislány közti harc, valamint a röhejes találkozás az egyetlen emberrel, akit Marni igazán szeretne elfelejteni adja a film sava-borsát. És ha ez még nem lenne elég, Marni anyjának (Curtis) is el kell viselnie a saját régi, gimis ellenségét (Weaver), aki a menyasszony nénikéje.