Nem férek a bőrödbe
Dr. Tess Coleman és lánya, Anna egyetértenek abban, hogy nem értenek egyet semmiben. Ám amikor egy péntek esti rejtélyes őrület kissé összekuszálja a dolgokat, reggel a legelképesztőbb, legkiborítóbb dolog történik: Tess és Anna egymás bőreben ébrednek fel! Mivel Tess esküvője terv szerint szombaton lenne, az idővel versenyt futva próbálják a normális kerékvágásba visszaterelni a dolgokat.
Dr. Tess Coleman (Jamie Lee Curtis) és kamasz lánya, Anna (Lindsay Lohan) egyetértenek abban, hogy nem értenek egyet semmiben. Sem a ruhák, sem a férfiak, sem Anna rockbandatagsága kérdésében… egy szóval semmiben. Aztán egy péntek éjjel titokzatos körülmények kicsit összekuszálják az életüket: másnap reggel Tess és Anna egymás testében ébrednek fel! Mivel Tess esküvője terv szerint szombaton lenne, sürgősen vissza kell cserélődniük. Vajon a két, szó szerint egymás bőrébe bújt hölgy megtanulja megérteni és elfogadni a másik nézeteit?