Moulin Rouge!
A Baz Luhrmann rendezte filmben Nicole Kidman és Ewan McGregor egy szenvedélyes és tragikus szerelmi történetet elevenítenek meg a párizsi éjszakai élet varázslatos világában.
Amikor egy idealista költő (Ewan McGregor) elmerül a párizsi nightclub, a Moulin Rouge sötét és varázslatos alvilágában, a szex, a drogok és az izgalom kétes, de fényűző otthonára talál. Szenvedélyes viszonyba kezd a klub sztárjával, aki egyben a város legismertebb kurtizánja (Nicole Kidman). Tragikus szerelmi történet Baz Luhrmann rendezésében.