Elio
Ebben a vidám és akcióval teli filmben az űrimádó és nagy képzelettel megáldott Eliót egy több galaxist is képviselő bolygóközi szervezet viszi magával. Tévedésből a Föld vezetőjének hiszik, így különc idegen lényekkel kell kapcsolatot építenie, manővereznie kell egy intergalaktikus válságban, és útközben felfedeznie, ki is ő valójában, és hol a helye az univerzumban.