WALL-E
Az űriási űrkaland főszereplője egy elszánt kis lánctalpas, WALL-E. A kíváncsi és szeretni való robot sok száz éven keresztül végzi magányos munkáját, ám egy nap találkozik EVE-vel, a sikkes kutatórobotlánnyal, és ez megváltoztatja az életét.