Sri Lanka: Leopard Dynasty
Srí Lanka alacsonyan fekvő területei a világ egyik legnagyobb leopárdpopulációjának adnak otthont. Ezekben a síkvidéki dzsungelekben élnek a Srí Lanka-i leopárdok, az ország csúcsragadozói. Ismerje meg a leopárd anyák és kölykeik túlélésért folytatott küzdelmének kegyetlen drámáját!
Srí Lanka alacsonyan fekvő területei a világ egyik legnagyobb leopárdpopulációjának adnak otthont. Ezekben a síkvidéki dzsungelekben élnek a Srí Lanka-i leopárdok, az ország csúcsragadozói. A déli bozótos dzsungelben, amely ideális hely a leopárdkölykök felneveléséhez, megismerkedünk Scarlett-tel, egy domináns nősténnyel, akinek meg kell védenie a területét és a kölykeit. Az északi síkságon Sarát követjük, aki rendszeresen magára hagyja a kölykét, hogy vadászni mehessen. De nem mindig bölcs dolog egyedül hagyni a kölyköt, amikor nem ő az egyetlen leopárd a környéken. Ott van Clara is, egy pompás, tekintélyes nőstény. Ahogy az évszak változik és végre megérkezik a monszun, a leopárdkölykök felnőnek, és meghódítják a Srí Lanka-i vadont.