India tigrisei: Így készült
A Disneynature „India tigrisei: így készült” című filmje a világ egyik legikonikusabb állatának figyelemre méltó visszatérését ünnepli. A tigrisek száma annyira megnőtt, hogy a nagymacskák közül sokan India erdőrezervátumaiból a farmokra és a falvakba merészkednek. A történet hősei azok az állatorvosok, tudósok és önkéntes járőrök, akik elkötelezettek a tigrisek és az emberek együttélésének biztosításában.