Soul of a Nation Presents: Screen Queens Rising
A történelem során figyelmen kívül hagyott és alulértékelt fekete hollywoodi színésznők felemelkedésének útja a szórakoztatóipar és az amerikai kultúra csúcsára az utóbbi években. A különkiadás Hollywood fekete színésznőinek hatalomra jutását és ikonikus pillanatait, szerepeit vizsgálja, melyeknek köszönhetően eljutottak idáig.