Amiről a haj mesél
A Hajas sztorik a fekete nők identitásának, szépségének, kultúrájának és emberségének markáns ünnepe, egyedülálló módon a hajunk által mesélt történeteken keresztül. A doku-sorozatban hat, egyaránt fenomenális nő - Issa Rae, Ayanna Pressley kongresszusi képviselő, CHIKA, Marsai Martin, Chloe Bailey és Oprah Winfrey - osztja meg intim hajtörténeteit Tracee Ellis Ross-szal.
A fekete haj alakváltó képessége sokszor gondolkodóba ejt másokat, ám Issa Rae felfedi a szupererőt.