A megállíthatatlan sárga jeti: Winterton szabályai
Chrome polgármester a drágalátos könyvét követve állít fel szabályokat. Lássuk, hogy a három jóbarát hogyan próbálja betartani az olyan buta utasításokat, mint amilyen a „Lékhorgászat közben mindenkinek tökéletes csendben kell lennie."