Our Granny Rocks
Mint a gyerekek általában, ez a testvérpár sem jön ki egymással. Színre lép azonban a nagyi, aki robogón érkezik, megcsavarja a mellénye zöld gombját, és ezzel hihetetlen homokozós kalandok sorozatát indítja el.