Bosszúállók
A Marvel filmtörténelmet ír, összehozva minden idők legütősebb szuperhősökből álló csapatát. Hőseink teszik a dolgukat, miközben egymást sem kímélik. A speciális effektekben dúskáló akciófilmtől mindenkinek eláll a lélegzete.