Amerika Kapitány: A tél katonája
A Marvel Amerika kapitány: A tél katonája című filmjében Steve Rogers (Chris Evans) egyesíti erőit a Fekete Özveggyel, Natasha Romanoff-fal (Scarlett Johansson), hogy megküzdjenek az erős és kiismerhetetlen ellenséggel a jelenkori Washington DC-ben.
A New Yorkban a Bosszúállókkal átélt elképesztő eseményeket követően a Marvel Amerika kapitány: A tél katonája című filmjében Steve Rogers, azaz Amerika kapitány csendesen éldegél Washington DC-ben és próbál beilleszkedni a modern világba. Azonban amikor egy S.H.I.E.L.D.-beli kollégája kerül támadások célkeresztjébe, Steve belekeveredik a cselszövések hálójába, ami immár a világot fenyegeti. Amerika kapitány ismét egyesíti erőit a Fekete Özveggyel, és azért küzd, hogy felfedje az egyre szélesebb körű összeesküvést, miközben a megölésére küldött profi bérgyilkosokkal is folyamatosan fel kell vennie a harcot. Amikor az aljas terv minden részletére fény derül, Amerika kapitány és a Fekete Özvegy egy új szövetséges, a Sólyom segítségét kéri. Ám hamarosan egy váratlan és félelmetes ellenséggel találják szembe magukat: a Tél Katonájával.