Murdered by Hollywood (The Writer With No Hands)
Egy professzor arra gyanakszik, hogy a CIA megölt egy hollywoodi forgatókönyvírót, hogy eltemessen egy kormányzati titkot. Egy fenyegető telefonhívás után Hollywoodba utazik nyomozni, és egyre több bizonyítékot gyűjt, amik sötét igazságokat tárnak fel a szórakoztatóipar és a hírszerzés szoros kapcsolatáról.