Szegény párák
Bella Baxter, egy fiatal nő hihetetlen története és fantasztikus fejlődése, akit egy zseniális és rendhagyó felfogású tudós visszahoz az életbe. A tudásszomjjal teli és világias élményekre éhes Bella pörgős kalandra indul a világ körül. A kor előítéleteitől megszabadulva Bella egyre eltökéltebb abban a szándékában, hogy kiáll az egyenlőség és a felszabadulás mellett.