Rokonom, Rachel
A Daphne du Maurier regénye alapján készült sötét, összetett történetben egy fiatalember (Sam Claflin) úgy is képes beleszeretni gyönyörű unokatestvérébe (Rachel Weisz), hogy bizonyítéka van arra, hogy a nő egy gyilkos.