Titan A. E. - Időszámításunk után
3028-at írunk és a Drej, egy gonosz idegen faj, elpusztította a Földet. Tizenöt évvel később egy Cale nevű fiatalember megtudja, hogy genetikailag kódolt térképe van a Titanról, egy űrhajóról, ami az emberi faj megmentésének titkát rejti. Miközben a Drej üldözi, Cale útnak indul a Valkyrie új legénységével, hogy megpróbálja megtalálni a Titant, mielőtt a Drej elpusztítaná az emberiség utolsó otthonával együtt.