Anna, Kristoff, Olaf, Sven és Elza együtt vágnak neki a veszélyes, ugyanakkor rendkívüli utazásnak az ismeretlenbe. Az Elvarázsolt erdőben és a Sötét-tengeren keresik az igazságot Elza múltjáról.
Miért született Elza varázserővel? A múltra vonatkozó igazságok várják őt, amikor az ismeretlenbe utazik, az Elvarázsolt erdőn és a Sötét-tengeren keresztül. A válaszok hívják őt, de közben veszélybe sodorják a királyságot. Anna, Kristoff, Olaf, Sven és Elza együtt vágnak neki a veszélyes, ugyanakkor rendkívüli utazásnak az ismeretlenbe. A Jégvarázsban Elza attól félt, hogy ereje túságosan nagy a világ számára. A Jégvarázs 2-ben azt kell remélnie, hogy ereje elég nagy lesz.