Fantasía
Amaia és Aitor testvérek, közel ötvenévesek, gyermektelenek és eltávolodtak nyugdíjas szüleiktől. Egy Fantasía nevű családi hajóúton újra találkoznak, és a látszólag időtlen tengeren szembesülnek közös múltjukkal és eltérő jövőjükkel. Ám a valóság könyörtelenül várja a visszatérésüket.