Enloquecidas
Blanca egy hét alatt megismerkedik álmai férfijával, beleszeret, majd elveszíti őt. Hónapokkal később nagynénjével megtalálják a férfi portréját – és rájönnek, hogy már évek óta halott! Kettejük humoros nyomozása a férfi rejtélyes múltja után egy váratlan fordulathoz vezet.