Vad Hawaii
Hétmillió évvel ezelőtt Hawaii vulkanikus pusztaságként emelkedett ki a tengerből. A szigetek paradicsommá változása egy olyan történet, amely felülmúlja az esélyeket és próbára teszi képzeletünket. A National Geographic egy vadregényes utazásra visz bennünket ezen a figyelemre méltó vidéken, amely a tűz, a jég és a víz alkímiája révén a teremtés szüntelen kísérletévé változott.