Minden kút Rómába vezet
Amikor Beth, a szerelemben szerencsétlen New York-i hirtelen elhatározásból Rómába utazik a nővére esküvőjére, meglepetésként éri egy váratlan szerelmi kaland. Mivel gyorsan hoppon marad, dacosan szedegetni kezdi az érméket a Fontana de Amore-ból, ezzel varázslatos módon fellobbantva pár mulatságosan alkalmatlan udvarló szerelmét. Ám amikor egy sármos riporter is belezúg, Bethnek ki kell derítenie, hogy vajon ő-e az igazi, vagy csak a varázslat hatása alatt áll.
Amikor Beth (Kristen Bell), a szerelemben szerencsétlen New York-i hirtelen elhatározásból Rómába utazik a nővére esküvőjére, meglepetésként éri egy váratlan szerelmi kaland. Mivel gyorsan hoppon marad, dacosan szedegetni kezdi az érméket a Fontana de Amore-ból, a szerelmesek híres kútjából, ezzel varázslatos módon fellobbantva pár mulatságosan alkalmatlan udvarló szerelmét. Ám amikor egy sármos riporter (Josh Duhamel) is őrülten beleszeret, Beth szkeptikus lesz: vajon ő az igazi, vagy csak a varázslat hatása alatt áll? Fergeteges alakítások a csupa sztár színészgárdától, amit újra és újra meg kell nézni.