Sonny, a sztárjelölt
Sonny álma valóra válik, amikor szerepet kap a Tök véletlen című, népszerű televíziós sorozatban. Édesanyjával, Connie-val együtt elhagyja Wisconsint, és felkészül élete új fejezetére. A Sonny, a sztárjelölt nyomon követi a lány munkáját és magánéletét, valamint azt, hogyan boldogul egy számára merőben új világban. Színésztársaival, Nicóval, Gradyvel és Zorával hamar barátságot köt, ám a sorozat sztárja, Tawni sokkal nehezebb esetnek bizonyul.
Sonny rituáléja veszélybe kerül, amikor Tawni meggyőzi a stábot, hogy tiltsák be a rágózást.
Sonny betegnek tetteti magát, amitől azt reméli, hogy Chad és színésztársai megkedvelik egymást.