Rocktábor
Camp Rock olyan tábor, ahol a tehetséges tinizenészek kibontakozhatnak és tovább növelhetik tudásukat. Mitchie Torres az első nyarát tölti itt, de csak azért, hogy anyjának segítsen a tábor konyháján. Ezen a nyáron a híres énekes, Shane Gray a legnagyobb szám a táborban. Mitchie persze erről semmit sem tud, de később mégis összebarátkozik a sztárral. Mitchie sikeresen eltitkolja, hogy ki is ő valójában, mert csak így maradhat a sikeresek és menők között. És itt kezdődnek a bonyodalmak. Igazi Disney családi kedvenc ez a kalandos, szerelmes ifjúsági film!