dokusorozat, sport
Kövesd végig a hatrészes sorozatban a Chiefs menetelését, amelyben történelmi, harmadik Super Bowl-győzelmükre hajtanak. Ismerd meg azokat a legendás alakokat, akik a modernkori dinasztiát felépítették.