Bad Boys
A profi sport történetében nem sok csapat váltott ki annyi érzelmet, mint a ’80-as évek végén és a ’90-es évek elején játszó Detroit Pistons.
A profi sport történetében nem sok csapat váltott ki annyi érzelmet, mint a 1980-as évek végén és a ’90-es évek elején játszó Detroit Pistons. Az 1980-as éveket a Lakers és a Celtics dominálta, a ’90-es évtizedben a Bulls volt menő. Az NBA történetében a Pistons 1989-es és 1990-es két bajnoki címét nem tulajdonították dinamikus teljesítménynek, inkább átmeneti sikernek tekintették. De aki látta a Rosszfiúk játékát, tanúsíthatja, nemcsak a profi korárlabdában találták meg a helyüket, az amerikai popkultúra ikonjaivá is váltak.