A kis herceg(nő)
Mikor Gabriel, a hétéves kínai balettkedvelő kisfiú összebarátkozik Robbal, egy kínai iskolatársával, Rob apja gyanakvón tekint Gabriel „lányos” viselkedésére, és úgy dönt, közbeavatkozik.