Apád-anyád idejöjjön!
A menő kaliforniai csaj, Hallie Parker és az igazi londoni kisasszony, Annie James (mindkettejüket Lindsay Lohan játssza) egypetéjű ikrek, akik nem tudnak egymás létezéséről sem, amíg véletlenül egymásba nem botlanak egy nyári táborban. A szeplős cselszövők ravasz tervüket végrehajtva helyet cserélnek, újra összehozzák szüleiket (Dennis Quaid és Natasha Richardson) és olyan családot teremtenek, amire mindig is vágytak! A tervet azonban a papa csinos és nagyravágyó barátnője veszélyezteti. Fergeteges vígjáték, igazi családi film a Disney-től!