Silyan meséje
Egy balszerencsés gazda egy sebesült fehér gólyát ápol. A gondoskodás során különleges kötelék szövődik ember és madár között.
Nikola, a gazda, az új gazdasági szabályok miatt nem tudja eladni sem a földjét, sem a terményét. Családja egy jobb élet reményében elhagyja, ő pedig egy szeméttelepen vállal munkát, ahol rátalál Silyanra, a sebesült fehér gólyára. Miközben Nikola ápolja a madarat, különös kötelék szövődik ember és állat között.