A tücsök és a hangyák
Amikor egy lusta tücsök szívesebben énekel és táncol, mintsem hogy élelmet gyűjtsön, mint barátai, a hangyák, megtanulja megbánni ezt, amikor közeledik a tél.
Amikor egy lusta tücsök szívesebben énekel és táncol, mintsem hogy élelmet gyűjtsön, mint barátai, a hangyák, megtanulja megbánni ezt, amikor közeledik a tél. A hangyák megmentik az életét, cserébe pedig ő a zenéjével szórakoztatja őket.