Miles Away
Miles egy kisfiú, akinek a legjobb barátja egy fa. Együtt útra kelnek, és egy tökéletes nyári napot töltenek a vidámparkban. A „Miles Away” egy gyerekeknek szóló rövidfilm, amelynek üzenete egyszerű: ha szabadon engeded a képzeletedet, akkor sosem leszel magányos, és sosem fogsz unatkozni.