Forglemmegei
A norvégiai erdő mélyén, a világtól elzártan él egy öregember. A napjait örök barátjával, egy trollal tölti. Egyszer a troll célozgatni kezd arra, hogy elérkezett az ideje, hogy az ember elhagyja otthonuk kényelmét, azonban az öreg nem akar szembenézni a valósággal. Egyik reggel a troll eltűnik. Az ember a troll keresésére indul, de elveszik saját elméjének mélyén. A legsötétebb pillanatban rájön, hogy békéjének megtalálásához el kell fogadnia barátjának sorsát.