Far From the Tree
Nehéz a gyereknevelés, különösen, ha a kíváncsiság elragad egy fiatal mosómedvét, akinek a szülője megpróbálja mindkettejüket biztonságban tartani. A Walt Disney Animation Studios "Far From the Tree" című rövidfilmjében ez a fiatal megtanul nyitott szívvel élni… még akkor is, ha veszély leselkedik rájuk.