The Disney Holiday Singalong
A harmadik alkalommal visszatérő „A Disney ünnepi dalolás“ még több zenét és varázslatot kínál az ünnepekre. Az egyórás ünnepi zenei eseményen sztárfellépők, animált szövegek a képernyőn, még több kedvenc Disney-dallam és klasszikus ünnepi dal szerepel.