dráma, zene
A hegedűművész Ari és Ron kapcsolatban élnek. Amikor mindketten egy zenekar szólóhegedűs pozíciójának meghallgatására készülnek, hirtelen egymás ellenfeleivé válnak. Ron csábító ajánlatot kap a zenekar vezetőjétől, ami próbára teszi az egymás iránti bizalmukat.