The One Note Man
Egy zenész, akinek élete csupa rend és megszokás. Minden napja ugyanolyan – pont, ahogy szereti. Ám egy nap a balszerencse és a sors közbeszól, megtöri a rutint, és örökre felforgatja a világát.