Horton
Egy jóságos elefánt felfedezi és megmenti a porszemen élő várost és lakóit azoktól, akik nem hisznek a létezésükben.
Egy játékos ormányos, akit Hortonnak hívnak, kéretlenül is hőssé válik, mivel felfedezi a levegőben úszó porszemen élő, mikroszkopikus városkát, Kifalvát. Az apró lakókat egy fergeteges kaland során meg kell védenie a rájuk leselkedő veszélyektől, hiszen sokan még a létezésükben sem hisznek. Segít nekik bizonyítani, hogy ők igenis léteznek, és közben azt is megtanuljuk: mindenki számít, még a legapróbbak is.