Snoopy és Charlie Brown – A Peanuts film
Snoopy, a világ legkedveltebb beagle-je és pilótája gépbe száll, hogy megküzdjön ősellenségével, a Vörös Báróval. Közben barátja, Charlie Brown hősies küldetésre indul.
Snoopy, a világ legkedveltebb beagle-je és pilótája gépbe száll, hogy megküzdjön ősellenségével, a Vörös Báróval. Közben barátja, Charlie Brown hősies küldetésre indul. Charles M. Schulz és a Blue Sky Studios filmjében a Jégkorszak-filmek alkotói megmutatják, hogy nincs olyan, hogy esélytelen küzdelem.