Elena of Avalor (Shorts)
Legyen szó akár vallestrellai utazásról, hogy megismerkedjen a birodalom teremtményeivel, vagy gyakorlásról a jogarjával Zuzo segítségével, a családjával és barátaival az oldalán Elena bármire képes.
Legyen szó akár vallestrellai utazásról, mely során megismerkedik a birodalom teremtményeivel, vagy gyakorlásról a jogarjával Zuzo segítségével, Elena tudja, hogy családjával és barátaival az oldalán bármire képes.