Aranyhaj és a nagy gubanc
A Disney csavarint egyet a valaha született legizgalmasabb és leghajmeresztőbb mesén. Az eredmény sok móka, kaland, izgalom és az egész családot összefonó, varázslatos élmény. A királyság legsármosabb banditája, Flynn Rider menekülés közben egy titokzatos toronyban talál búvóhelyet. Azt hiszi, minden meglepetésre felkészült. Téved. Mert Aranyhajra nem lehet felkészülni. A lánynak harminc méter hosszú, varázserejű copfja van, igazi vadóc, és ha kell, nagyokat üt egy palacsintasütővel. A furcsa páros sok-sok vidámsággal és izgalommal teli fantasztikus utazásra indul. Ma ne fésülködj, és add át magad a szórakozásnak! Ezen tuti nem kell hajba kapni!