Egy új dokumentumfilm, amely a punkot követi Malcolm McLaren és Vivienne Westwood chelsea-i SEX boltjától egészen a világméretű jelenséggé válásáig. A filmben a korszak punksztárjai nyilatkoznak, és ritka archív felvételek is láthatók.