The Sparks Brothers
Hogyan lehet egy rockzenekar egyszerre híres és alulértékelt, rendkívül befolyásos ugyanakkor botrányosan elhanyagolt? Vegyél részt az öt fura és fantasztikus évtizeden átívelő kalandos zenei utazáson a Mael fivérekkel, Ronnal és Russell-lel s ünnepeld az inspiráló Spakst, vagyis: a kedvenc zenekarod kedvenc zenekarát.