World's Greatest Dogs
Atletikus, játékos és szerető négylábú kutyabarátaink különleges lények. Az akrobatikustól a lélegzetelállító mutatványokig, gördeszkázástól rollerezésig, ugrálókötelezéstől szörfözésig ez a különkiadás ezekről a lenyűgöző kutyákról és elkötelezett gazdikról szól, és bemutatja, hogy esélytelen eb hogyan vált kivetett kölyökből ünnepelt sztárrá.