Halfur Alfur
Egy világítótorony-őr, halálához közeledve, a benne rejlő manót keresi, míg párja, Hulda, a költészetben leli meg a vigaszt. Trausti arról álmodozik, hogy manóvá válik, de Hulda tart a társadalmi kirekesztéstől. Utazásuk során szembesülnek a halandósággal és ünneplik az élet szeszélyeit.