Novecento: Il Secolo Estremo
A 20. század 30 kiemelkedő alakjának - Franz Kafkától Kurt Cobainig, Ernesto Che Guevarától Eva Braunig, Nyikolaj Romanovtól Virginia Woolfig - naplójából vett részleteket színészek elevenítik meg egy hosszú blogsorozat keretében. Az átlagosan háromperces epizódok filmrészleteket és archív felvételeket is tartalmaznak.
A 20. század 30 kiemelkedő alakjának - Franz Kafkától Kurt Cobainig, Ernesto Che Guevarától Eva Braunig, Nyikolaj Romanovtól Virginia Woolfig - naplójából vett részleteket színészek elevenítik meg egy hosszú blogsorozat keretében. Az átlagosan háromperces epizódok filmrészleteket és archív felvételeket is tartalmaznak. Tizenöt színművész csupán hangjával és arcjátékával jeleníti meg a 30 naplóírót, akik között voltak fiatalok és idősek, férfiak és nők, olaszok és külföldiek, mind meggyőződve arról, hogy élményeik megörökítésre érdemesek az utókor számára. Ez a 30 naplóból álló rövid válogatás egy olyan formátumot indít útjára, amely lehetővé teszi, hogy a jövőben több száz szerző és napló kerüljön feldolgozásra minden országból és korszakból.