Secondo Me
Európa leghíresebb operaházainak nagy színpadai mögött egy rejtett világ húzódik. Ez a dokumentumfilm a bécsi, a milánói és az odesszai ruhatárosokat állítja a középpontba. Felfedi csendes drámáikat, személyes hiedelmeiket és mély aggodalmaikat, melyek a hétköznapi életükben bontakoznak ki, távol az opera látványosságától.