Les Misérables: The History of the World's Greatest Story
Merüljön el A nyomorultak történetében, amely a 19. század egyik legnagyobb novellája, a 20. század egyik legnagyobb színpadi musicalje és a 21. század egyik legnagyobb kasszasikere.